  • Data: 2007-04-16 05:36:38
    Temat: Re: faktura vat-MP a vat kwartalnie
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 14 Apr 2007, szuszu wrote:

    > VAT-R tak, tylko tego że jestem MP nie, zresztą tego się chyba nie zgłasza
    > ???

    Zgłoszenie bycia MP nie jest przymusowe, ale zgłoszenie wyboru sposobu
    rozliczania dopuszczonego tylko dla MP jak najbardziej.
    Deklaracja:
    http://mofnet.gov.pl/_files_/podatki/vat_i_akcyzowy/
    akcesja/vat_r.pdf
    ...przyjrzyj się poz. 30 do 33!
    To co pisałem o "moim" US było *oprócz* VAT-R :)

    pzdr, Gotfryd