  • Data: 2007-09-29 07:35:59
    Temat: Re: faktura unijna, 0 VAT Ponownie
    Od: Jagna <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 27 Sep 2007 22:33:12 +0200, Maddy napisał(a):

    > 4) potwierdzenie przyjęcia towarów przez nabywcę do miejsca, o
    > którym mowa w pkt 1 lub 2, znajdującego się na terytorium państwa
    > członkowskiego innym niż terytorium kraju;

    a z doświadczenia wiem, że wystarczy nawet spisana notatka z rozmowy
    telefonicznej.
    Lepszy jest oczywiście jakiś papier, jak pisał Samotnik, list przewozowy na
    przykład, ale w sytuacji opisanej, gdy nabywca sam sobie to transportuje,
    to taka notatka, gdzie określono godzinę, datę i rozmówcę i że w wyniku
    ustaleń... itd. pomaga.
    Urzędnik przy kontroli nie bardzo był zadowolony, ale na pytanie, czy
    podatnik ma dostarczyć wyciąg z billingu, że rozmowa była przeprowadzona,
    już więcej dowodów nie chciał.

    Przepis nie precyzuje w jakiej formie ma być to potwierdzenie, więc trzeba
    tylko umieć się obronić.
    :)

    --
    Pozdrawiam,