  • Data: 2002-11-05 08:23:09
    Temat: Re: faktura proforma - a jednak funkcjonuje
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:aq6hst$jej$1@news.tpi.pl...

    > To nie szacunek tylko obawa :-(

    No fakt, przesadziłem z tym ....:)

    > Ano tak można i to chyba punktu zaczepienia nie
    stanowi - tak mi się
    > przynajmniej
    > wydaje. Ciekawi mnie tylko jak się w praktyce
    urządzają ci, którzy
    > f.proforma jednak
    > wystawiają - czy je oficjalnie ewidencjonują,
    czy wyrzucają do kosza, a
    > jeśli tak to
    > w jaki sposób tłumaczą się później z tytułów
    przelewów.

    No to zobaczcie co znalazłem przed chwila w netcie
    na znanej chyba wszystkim witrynie www.podatki.pl
    a dokładnie tutaj
    http://podatki.pl/autoryzacja/logowanie2.php?obsza
    r_uzytk=online&obszar_mp=1|2&powrot=http://podatki
    .pl/bap/teksty/ra201198.php
    i tam trzeba wybrać "Informacje o dostępie poprzez
    mikropłatności " a w wyjaśnieniach jest napisane:

    ///PREMIUM SMS (...) W przypadku zainteresowania
    subskrypcją na okres 1 roku za cenę 60 zł netto
    proszę zamówić ją w naszym sklepie
    http://podatki.pl/sklep/index.htm - płatność
    następuje na podstawie faktury pro-forma
    wygenerowanej przez Użytkownika przy
    zamówieniu.///

    Czywiście to nie odpowiada na Twoje pytnia ale
    jednak to jest dosyc często stosowane.

    Pozdr.
    Sark