    From: "lost" <l...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: faktura powyzej 3500zl
    Date: Mon, 28 Apr 2008 13:46:15 +0200

    wiadomości news:Pine.WNT.4.64.0804281217140.1368@athlon64...

    > IMVHO zależy od roli, którą ta strona www pełni.
    >
    > Jeśli jest "towarem handlowym" lub "materiałem do produkcji", takoż
    > stanowi podzlecenie, tj. służy *konkretnej* sprzedaży lub sprzedażom
    > w ten sposób, że np. aby sprzedać jedną reklamę bezpowrotnie "zużywa
    > się" dwie strony www :) w ten sposób że nabyte do nich prawa podlegają
    > przekazaniu dalszemu nabywcy - to nijak.
    > W koszty w momencie sprzedaży, przy KPiR ... długie dyskusje kiedyś tu
    > były, sam bym stosował zasadę "w koszty w momencie sprzedaży", bo
    > rozporzadzenie literalnie pozwala (poprzez nakazanie!) "utowarowić"
> [...]

    Przykładowa strona internetowa ma mieć charakter czystego aktywa. Są na niej
    wyświetlane reklamy i służy tylko i wyłącznie zarabianiu pieniędzy.
    Czy w takim razie ten wydatek 5000zł netto trzeba amortyzować i wrzucić w
    WNiP?
    VAT można odliczyć na VAT-7 zwyczajnie czy też na jakimś dodatkowym
    formularzu w charakterze odliczenia inwestycyjnego?