  • Data: 2006-05-13 14:06:48
    Temat: Re: faktura na zaliczke
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jacek Rakowski [www.goldap.info.pl] wrote:

    > Zgadza się, nie wystawia się wtedy faktury (pkt 14.5 Rozporządzenia
    > ministra (Dz.U. z roku 2005 nr 95 poz. 798))

    Faktycznie tak jest.
    Nie doczytałem, ale wydaje mi się, że kiedyś było, że
    "podatnik może nie wystawiać" - ale chyba faktycznie tak nie robiłem
    (patrz niżej)

    > To znaczy jak to robisz?
    > Zastanawiam się jak to opisujesz. Pozycja piewrwsza: zaliczka (...),
    > pozycja druga: hmm, co?

    Musiało mi się cos pokręcić, bo usiłowałem to sobie
    wyobrazić i faktycznie byłoby to nieco idiotyczne.

    Ostatnio robiłem to w 2004 - sprawdziłem i rzeczywiście nie było
    ponownych faktur na całe kwoty,
    a częściowe były fakturowane zgodnie z par 14.4,