  • Data: 2009-05-17 11:31:49
    Temat: Re: faktura, data otrzymania czy data wystawienia
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:op.ut2m8cfll60ql1@unk...
    > Dnia 17-05-2009 o 13:15:06 wspolna-flaszka.pl

    > Od 17,60 to trzebaby kilku lat żeby nabiło 6,60zł

    jest jakies faq grupy ? Trzeba przestrzec prze ifirma i tłukami z chatu,
    psedu doradcami.
    Juz mi pizda mowila wczesniej ze jak otrzymam fakture za luty w marcu to
    musze
    zlozyc korekte vat-7 za luty a ni ep oprostu ujac w nastepnym okresie, ja
    jej mowie
    ze przeciez mozna od moomentu otrzymania 3 miesiace w przod zamiescic on
    amnie poprawia
    od momentu wystawienia trzy okresy rozliczeniowe w przod. Gdzies mam
    historie tego czatu.

    Wspolczuje setkom osob ktore daly sie nabrac na ich reklamy !
    Ja korzystalem tylko dlatego (chwile zreszta) bo z racji zalozenia konta w
    mBanku dostalem polroczny dostep.

    P.

    --
    DUMPINGOWIEC.pl - Program do faktur/rachunków/paragonów imiennych/fiskalnych
    z magazynem za 29,99 zł. !