  • Data: 2004-09-01 13:22:12
    Temat: Re: faktura - czy sprzedawca ma obowiazek wystawi??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Swoja droga, mała dygresja.
    Niedawno widziałam w pewnym sklepie kartke nastepującej treści:
    "Faktury VAt wystawiane są do 7 dni od daty zakupu na podstawie paragonu
    z kasy fiskalnej, jednak [i tu smaczek] _nie pózniej niż w ostatnim dniu
    miesiąca w którym dokonano zakupu_"

    Jawne pogwałcenie ustawy. Mam przecież prawo zażądać faktury w ciągu 7
    dni, nie ważne czy "przeskoczę" miesiąc czy nie.
    Nie miałam potrzeby dokumentowania zakupu tam fakturą, ale aż mnie korci.
    To jest sklep (księgarnia) w której często kupuje. Jeszcze jakis czas
    temu wisiała tam kartka o tym że zakup na fakturę należy zgłosić przed
    nabiciem na kasę.
    Jeden niezgodny z prawem wymóg zamieniono na inny, tak samo niezgodny.

    Chyba kiedyś z czystej złosliwości poproszę o fakturę na te angielskie
    Pratchetty zakupione w poprzednim miesiącu. :-)

    Maddy w złosliwym nastroju bo rwa sie nie poddaje

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl