  • Data: 2009-11-12 10:20:01
    Temat: Re: faktura VAT na podstawie tylko samegoIREGONU
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Budzik wrote:
    > Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > znaczy o diete ma pytac w firmie ktora napisała program do tworzenia
    > diety a o sprawy wiary i religii firmy piszacej strone www okolicznej
    > parafii? Po cóz w ogole taka odpowiedz?

    Takie samo żródło jak każde inne.

    Wstawiłem jeden uśmieszek, bo nie wiem jak się wstawia
    rżenie konia :-)

    Po prostu jakoś rzuciło mi się w oczy, że
    pytający podaje mail, który wskauje na to, że jest z firmy,
    która tworzy oprogramowanie dotyczące tego tematu.

    Jeśli firma, która robi soft do tego, nie wie
    co zgodnie z przpisami ten soft ma zawierać i jakie funkcje realizować,
    to jest OK? Oczywiście jest szansa, że bombell tam tylko sprząta usługowo
    w ramach swojej działalności ;-)