  • Data: 2004-11-17 16:20:24
    Temat: Re: ewidencja przychodow (ryczalt)
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ..na przykład - z najmu, tak ?

    no powiedzmy ze tak. A mozna jeszcze z czegos? (procz najmu, dzierwzawy)

    > Ja zeznaję iż w tym poście w którym pisałem o KPiR i najmie myślałem
    > o PIT-5 i najmie właśnie.
    > Sciągnij sobie i przeczytaj nagłówek ;> !
    > Przenaczony dla:
    > - prowadzących DG
    > - uzyskujących przychody z najmu...

    to jeszcze jedno pytanie powiedzmy ze na kilku jest napisane dla
    prowadzacych DG to wszystkie
    musze wypelniac? :)

    > Może się zdarzyć.

    w jakich przypadkach?

    > Teraz to namieszałeś pojęciami że głowa boli :]

    wiem, sam sieniezle zakrecilem czytajac o tym

    > A dywidenda z akcji jakiejść spółki to w twoim rozumieniu "poza DG"
    > czy nie ? ;)

    no po za nia. (chyba)

    > I ci ryczałtowcy to są w DG czy poza DG ? :)

    a to zalezy, jak maja dochody z najmu ktory nie ma zwiazku z DG to po za,
    wiec w i poza :)

    P.