eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatki"elektroniczna" faktura z bluemedia, ciekawa interpretacja › Re: "elektroniczna" faktura z bluemedia, ciekawa interpretacja
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: "elektroniczna" faktura z bluemedia, ciekawa interpretacja
    Date: Thu, 3 Jul 2008 00:13:09 +0200

    On Wed, 2 Jul 2008, witek wrote:

    > bardzo mi się podoba określenie "obraz faktury". Gdyby jeszcze istniał
    > oryginał

    Hm... aż mnie do słownika zagoniłeś :)
    Może to styczność z zagadnieniem o nazwie "projekty" powoduje, ale
    "obraz" *nie* kojarzył mi się *wyłącznie* z "odwzorowaniem zastanej
    rzeczywistości", prędzej skłonny byłbym się domagać takiego znaczenia
    dla słowa "zdjęcie", i wychodzi:
    http://sjp.pwn.pl/lista.php?co=obraz
    ...że znaczenie "odwzorowania czyjegoś wyobrażenia" (3. rzecz...
    wyobrażana..., 6. wyobrażenie...) jest akceptowane również
    przez szpeców od języka. Do tego znaczenie 5. również pasuje
    do ichniego "obrazu faktury", przyznajmy.
    Czyli można się obejść bez "obrazu projektu faktury", czego jak
    rozumiem się domagasz :)

    pzdr, Gotfryd