  • Data: 2009-08-10 17:58:54
    Temat: Re: egzamin na doradce podatkowego 2009
    Od: alpine <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny Panie Lucky Luke,
    Ja jestem tą konkurencją, o której Pan wspomina i na której pomyśle
    Pan opiera swoją ofertę.
    Nazywam się Tomasz Synoś i jestem licencjonowanym Doradcą Podatkowym
    (nr wpisu 11014) i aktualną bazę zgodną z uchwałą z 7 maja oferuję od
    dnia 26 maja. Pan oferuje bazę od połowy lipca, gdy ja już sprzedałem
    dziesiątki baz i tak naprawdę nie wiem czy również Panu jej nie
    sprzedałem.

    Szkoda, że Pan nie ma odwagi podać swojego imienia i nazwiska jak
    również nie podaje Pan imienia i nazwiska i numeru wpisu Pana małżonki
    (doradcy podatkowego). Bardzo jestem ciekaw czy sprzedając "kolekcję
    wiedzy" odprowadza Pan podatki, bo nic Pan o możliwości wystawiania
    faktur nie wspomina w swoim bądź co bądź rozbudowanym poście.

    Ja swoim klientom oferuję bazę pytań z wiadomego źródła (moja
    Kancelaria jest realna i mieści się w centrum Jeleniej Góry - ul.
    Długa 19). Wszystkim klientom wystawiam faktury VAT z 22 % VAT-em i
    obecnie baza kosztuje 240 zł brutto a nie 300. Każdy mój klient ma
    prawo do aktualizacji w cenie 100 zł, a jaką ma gwarancję, że Pan
    będzie dokonywał takowej? Ponadto każdy mój klient ma pewność, że może
    zwrócić się do mnie z pytaniem dotyczącym egzaminu i otrzyma odpowiedź
    od osoby, która osobiście przechodziła "sito egzaminacyjne". Jestem
    realną osobą, doradcą podatkowym prowadzącym działalność gospodarczą a
    nie "k...@y...com".

    Jeśli chodzi o cenę? Nie ma problemu - KAŻDY KLIENT, który powoła się
    na tą wiadomość otrzyma bazę w cenie takiej jak Pan oferuje, czyli 150
    zł plus oczywiście VAT (bo ja nie tworzę szarej strefy...).

    A wymagania sprzętowe? Tutaj również się Pan myli - bazę którą
    sprzedaję można zainstalować
    i na Windows 98, 2000, XP, Vista...

    Z poważaniem
    T.Synoś