  • Data: 2010-03-19 12:36:38
    Temat: Re: efaktury
    Od: "\\n" <n...@m...xy> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-03-2010 13:10, mvoicem pisze:

    > Ale autorowi bloga chodziło o to że faktury niby dopiero teraz zaczną
    > być traktowane równo, myśląc o traktowaniu po narodzinach.
    >
    > p. m.

    Z dyskusji pod wpisem wynika, że dla autora "faktura elektroniczna" to
    ten przesławny PDF przesłany mailem. Przytoczona interpretacja
    katowickiej izby skarbowej na to wyraźnie wskazuje. Mam wrażenie, że
    panu Komisarzowi jednak nie chodziło o "zalegalizowanie" PDF w mailu.

    --
    http://www.surfersvillage.com/gal/