    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: e-porady.pit.pl - opinia
    Date: Mon, 14 Jan 2008 11:32:37 +0100

    On Sun, 13 Jan 2008, s...@a...pl wrote:

    > biały, kopie żółte i różowe. A zatem różni się oryginał od kopi kolorem
    > papieru. A zdaniem e-porady nie mogą. No to mnie kontrola juz udupi... Jesli
    > przystawiacie pieczątki - uważajcie! Postawicie troche w innym miejscu na
    > kopii i oryginał nie bedzie równał się kopii!

    Prawdę mówiąc, to za część tego zamieszania odpowiada ustawodawca,
    wprowadząc pojęcie kopii ktora nie jest kopią ("oryginalnej kopii",
    różniącej się od oryginału treścia "kopia" oraz brakiem słowa
    "oryginał") tudzież owym opisem narzucając iż to "papier" (a nie
    jego treść) stanowi fakturę, z zastrzeżeniami do czego od zawsze
    się na grupie zgadzamy :) (że powinny być "egzemplarze faktury"
    i starczy, przy okazji treść można by PDFem wysyłać).

    pzdr, Gotfryd