  • Data: 2006-10-02 15:29:47
    Temat: Re: e-faktury
    Od: t <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 02-10-2006 o 16:07:06 <m...@g...com> napisał(a):

    > I podpis ten sam. Przecież podpis nie ma się zgadzać z podpisem na innym
    > dokumencie, tylko ze skrótem podpisu/kluczem publicznym przechowywanym w
    > jakimś centrum autoryzacyjnym.
    >
    > p. m.

    O to mi cały czas chodzi, skrót też będzie inny bo to jest 'zaszyfrowany'
    hasz,
    ale właśnie tak jak piszesz, podpis ma z definicji ma gwarantować że to
    podpisujący podpisał.
    Dodatkowo podpis cyfrowy jest mocniejszy niż tradycyjny bo nie pozwala
    zmienić treści
    natomiast przy radycyjnym można sobie dodrukować albo dopisać cokolwiek
    jeśli tylko
    jest gdzie.

    Muszę doczytać to rozporządzenie o e-fakturach bo może z niego te
    wszytskie nonsensy wynikają,
    jeśli tak to cała dyskusja jest bezcelowa bo minister zarządził i już.
    Jeżeli przykładowo zarządzenie mówi o jednej i tej samej fakturze u
    sprzedawcy
    i nabywcy to wymuszony EOT :)

    pozdrawiam