    From: "szuszu" <W...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dziennikarz a DG
    Date: Fri, 10 Nov 2006 00:27:30 +0100

    > A w kwestii takich faktur - jest specjalny mechanizm na takie okazje,
    > kiedy zapisuje się w umowie że zamawiający rozlicza *również VAT*.
    > Pobiera zaliczkę na dochodowy i VAT sprzedawcy sam rozlicza (jeśli
    > sam jest 100% VAT to tylko wpisuje do dwu stron ewidencji i tyle).
    > On (kupujący) wystawia f-rę :)
    > Może takie rozwiązanie mu się "zmieści"? :>
    > Mimo że nietypowe... ale jak ujrzy że jest przepis czarno na białym
    > pozwalający na taki numer to może zrozumie ;)

    o rzesz ... ciekawe. Ale tłumaczyć wszystkim gazetom ten "myk" to ponad moje
    siły. Ryzyk fizyk rozszerzam działalność i niech się dzieje co chce.

    PS. Jakie mogą być konsekwencje wystawienia faktury na usługę, której
    jeszcze nie ma się wpisanej do DG, ale jest to kwestia do miesiąca. PKD
    służy głównie do celów statystycznych więc w przyszłości chyba nie powinno
    byc problemów??