    From: "Wiola Pikorska" <p...@p...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dziennik
    Date: Fri, 23 May 2003 16:23:18 +0200

    Użytkownik "Jastra" <j...@g...sprint.pl> napisał w wiadomości
    news:Pine.LNX.4.21.0305231529100.5966-100000@netra.g
    dansk.sprint.pl...

    > Ja prowdzę w wersji papierowej prawdę powiedziawszy nie wiem czy można
    > elketronicznej.

    Nie ma zadnych przepisow - taki dziennik jest do prywatnego uzytku
    firmy.

    Tu nie obowiazuja przepisy ksiegowe

    Pozdrowienia
    Basia
    Ja wcale nie neguje możliwości elektronicznego dziennika ani tez nie wiem
    czy jest jakiś obowiązyjący wzór pewnie nie ma .Natomiast nie bardzo się
    zgodze że służy tylko do prywatenego użytku .Ja tam wpisuje przychodzące
    faktury korygujące otrzymane i mam podaną datę otrzymania faktury a ta jak
    wiadomo daje mi podstawę korekty Vat.Więc jest własny użytek ale do US też
    się przyda w razie potrzeby.
    Wiola