  • Data: 2004-02-20 09:53:42
    Temat: Re: działalność wielobranżowa ???
    Od: "modina" <m...@m...and.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zauważyłam żeby przez moje 4 różne pytania powstał jakiś nieład na
    > grupie, chyba się trochę czepiasz co ...

    Gdybyś walnęła nie 4, a 15 wątków, to porządek byłby wręcz idealny -
    widoczne byłyby w okienku wyłącznie Twoje.
    A przeczytać netykietę nie zawadzi - jest tam coś akurat na ten temat.
    Nie czepiałbym się, bo lamerstwa nigdzie nie brakuje, ale skoro jedną z
    dziedzin działalności ma być Internet...

    Tomek