  • Data: 2006-08-31 12:27:17
    Temat: Re: dzialalnosc polki mieszkajacej w niemczech
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    gonia wrote:

    > a z czego wynika więc , że w opisanej sytuacji może być książka
    > przychodów?

    A może? Bo dla mnie jakoś nie wynika.

    i nie chodzi mi o logikę, tylko konkretny art., bo
    > przegladam ustawę o działalności oraz o rachunkowośi i nie widzę,
    > żeby dotyczyło to tylko oddziału,ten jest wymieniony wyrażnie w
    > ustawie o swobodzie, w uor mowa jest o zagranicznej osobie fizycznej
    > - a bardzo ta wiedza by mi się przydała

    Nie znam ustawy o rachunkowości, żeby
    wiedzieć gdzie szukać innych odniesień,
    ale z fragmentu, który cytowałaś
    wynika, że chodzi o zagraniczną osobę fizyczną
    (cokolwiek to znaczy) -i pewnie nie zadbali o jakieś dostosowanie
    frazeologi w uor po akcesji.
    Chyba musielibyśmy ustalić jaki jest status tej "Polki z Niemiec"
    Czy jest przedsiębiorcą, rezydentem i w jakiej formie
    chce działać - czy np w Niemczech nic a tylko DG w Polsce-
    żeby cokolwiek sensownego napisać.
    A możliwości jest sporo.