  • Data: 2007-04-04 11:08:03
    Temat: Re: działalność gospodarcza (trochę się w tym gubię)
    Od: eMCe <e...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Matko, co za koszmar! Pojechałam do ZUSu. Tam Pani w okienku kazała mi
    za dwa dni marca zapłacić 190zł składki zdrowotnej, a jeśli nie, to mam
    jechać do US i skorygować dokumenty i datę otwarcia działalności. W US
    milion druków, samo wypełnianie 30minut, ale nie robili problemów.
    Zmieniłam na 1 maja, więc mam trochę czasu by zorientować się w
    prowadzeniu KPiR i przyszłymi rozliczeniami z fiskusem. No teraz już
    wiem coś więcej o terminach, ale tak to jest, że człowiek uczy sie na
    błędach. Na szczęście nie zapłacę frycowego :-)
    Przeanalizuję te dokumenty, do których daliście mi linki i mam nadzieję,
    że zrozumiem co i jak. Dzięki za pomoc.
    Pozdrawiam,
    Monika