  • Data: 2002-09-04 12:29:38
    Temat: Re: dzialalnosc gospodarcza a VAT - prosze o pomoc
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Sebastian D-D" [...]

    > W koszty mozesz wrzucic jesli rozliczasz sie na zasadach ogolnych - VAT
    nie
    > ma tu nic, ale to zupelnie nic do rzeczy (z tym, ze jesli jestes zwolniona
    > VAT to w koszty wliczasz VAT)

    Jesli takie uslugi podlegaja przedmiotowo opodatkowaniu stawka 22% (a nie
    wiem, nie pamietam) to od VAT naliczonego mozna CALY VAT odliczyc
    (z wyjatkiem paliwa do osobowki) pod warunkiem, ze jest sie VAT-manem.
    nie VAT-man owszem, VAT jest dla niego kosztem, ale koszt zmniejsza podatek
    jedynie o 19 % tego kosztu.

    Boguslaw