  • Data: 2010-04-19 06:40:11
    Temat: Re: dowod zakupu z poczty
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 18 Apr 2010 21:07:33 +0200, Agutka napisał(a):

> [...]

    To wbrew pozorom jest paragon (nie paragon fiskalny)

    > Możesz takie potwierdzenie zaksięgować np na podstawie dowodu
    > wewnętrznego.

    Jeśli zakup dotyczył "zakupu w jednostkach handlu detalicznego
    materiałów, środków czystości i bhp oraz materiałów biurowych". Znaczki
    pocztowe - mam wątpliwości. W rozporządzeniu Ministra Finansów w sprawie
    prowadzenia podatkowej księgi przychodów i rozchodów jest szczegółowo
    opisane jak to zrobić. Oczywiście zakładam, że pytanie dotyczy KPiR a nie
    np spółki płacącej CIT.