  • Data: 2008-06-16 15:03:11
    Temat: Re: dostarczenie faktury
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 16 Jun 2008, Tristan wrote:

    > (autor jureq
    >
    > A jeśli inny sprzedawca ich tak wystawi? Po prostu widzę tu pat przepisowy.

    A weź Ty... no jeden raz poślą umyślnego.
    Primo u tego sprzedawcy więcej nie kupią, secundo na przyszłość
    z kolejnym będą się *umawiać* co do wysłania faktury.
    Lepiej nie pyszcz w sprawie obowiazkowego wysyłania f-r, bo na razie
    to z większością kontrahentow wymieniam je (f-ry) listami zwykłymi
    i na moje potrzeby wystarczy, a jak ustawodawca zechce "uregulować"
    to pewnie nie dość że każe je wysyłać za potwierdzeniem odbioru
    to jeszcze najpierw trzeba będzie zawrzeć pisemną umowę na zgodę
    na przesyłanie f-r pocztą :>

    pzdr, Gotfryd