eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkidostarczenie fakturyRe: dostarczenie faktury
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.onet.pl!not-for-
    mail
    From: "Cavallino" <c...@k...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: dostarczenie faktury
    Date: Mon, 16 Jun 2008 14:49:07 +0200
    Organization: Onet.pl
    Lines: 17
    Message-ID: <g35ngb$t4t$1@news.onet.pl>
    References: <g2ui9s$an$1@inews.gazeta.pl>
    <0...@i...dyndns.org.invalid>
    <g300rn$qku$3@inews.gazeta.pl> <g301re$j29$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g3124o$4ns$1@news.onet.pl> <g350pu$i5s$2@news.onet.pl>
    <g355q7$354$1@news.onet.pl> <g359fe$qs5$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <g35aid$h66$2@news.onet.pl> <g35chq$57l$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <g35k3r$hgk$1@news.onet.pl> <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: epb150.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1213620555 29853 83.20.43.150 (16 Jun 2008 12:49:15 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...onet.pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 16 Jun 2008 12:49:15 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16545
    X-Sender: S6YnzmJUDBQyJi9FMKjHXbWvXWch5CDx
    In-Reply-To: <g35ml1$1ru$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-Antivirus: avast! (VPS 080615-0, 2008-06-15), Outbound message
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo.podatki:200416
    [ ukryj nagłówki ]


    Użytkownik "Maddy" <m...@e...com.pl> napisał w wiadomości news:

    > Należę do tych frajerów którzy dokupują przedłużone gwarancje, płatne
    > opcje pomocy technicznej, mają AC ze wszystkimi pakietami

    I to rozumiem.

    >i konto które owszem, kosztuje ale w banku który ma normalny, ziemski
    >oddział i obsługę z twarzą.

    I tu Cię muszę zmartwić, od kiedy mam właśnie takie konto, to ilość
    problemów wzrosła kosmicznie (millenium)
    Dopóki było to konto online (mbank czy vwbank) to w ogóle nie miałem
    potrzeby korzystania z infolinii, a tutaj co już to czegoś się nie da, albo
    ktoś czegoś nie wie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1