  • Data: 2006-03-16 23:10:13
    Temat: Re: donos do US
    Od: metti <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Szanowny/a Jan Werbiński wklepał/a:
    > Użytkownik "metti" <m...@b...pl> napisał w wiadomości

    > To odwrotna sytuacja. Oni kablowali obcym przeciw swoim, a tutaj jest
    > przypadek kablowania naszym na naszego, który działa na naszą szkodę.

    Sytuacja jest podobna, gdyż rzeczony osobnik oczekuje premii za
    wrzucenie czyjejś głowy do wora. Dzięki - moim zdaniem
    denuncjowanie naszego, który działa na naszą szkodę, naszym
    powinien obywać się bez wynagrodzeń. Bo to żadna praca a obowiązek.

    --

    pozdrowienia, Metti
    "As we kill them all so God will know his own"