  • Data: 2006-03-17 08:42:08
    Temat: Re: donos do US
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Wstydzić??
    > Jesli "lewus" nie płaci podatków, zusów i tym podobnych to jednocześnie
    > powoduje, ze ja i wielu forumowiczów musimy płacić wiecej na te US, ZUS i
    > tym podobne. A ja nie mam zamiaru płacic za innych. I uważam że słuszne
    > (podkreslam: słuszne) donosy lub zawiadamianie policji lub US o
    > przestępstwach podatkowych innych (w tym konkurencji) jest jak najbardziej
    > OK.
    >
    > Prawo powinno być przestrzegane przez WSZYSTKICH! I my WSZYSCY powinniśmy
    > dbać, by je przestrzegano. Inaczej uczciwi (a tu zapewne na grupie jest ich
> [...]
    Kto jest bez winy niech pierwszy rzuci kamień. Wyznaję zasadę " nie czyń
    drugiemu co Tobie nie miłe " Też mnie wielokrotnie szlag trafia ale zaciskam
    zęby i do przodu. Wolę aby ewentualnego konkurenta sami namierzyli. A jak dalej
    pójdzie w tym samym kierunku to w niezbyt odległej przyszłości każdy z nas może
    znależć się w identycznej sytuacji.