  • Data: 2006-03-10 22:16:19
    Temat: Re: donos do US
    Od: "jacenty \(R\)" <www(at)goldap.net> szukaj wiadomości tego autora

    > A za 20 lat jakiś IPN to wyciągnie... I trzeba będzie się wstydzić.

    Wstydzić??
    Jesli "lewus" nie płaci podatków, zusów i tym podobnych to jednocześnie
    powoduje, ze ja i wielu forumowiczów musimy płacić wiecej na te US, ZUS i
    tym podobne. A ja nie mam zamiaru płacic za innych. I uważam że słuszne
    (podkreslam: słuszne) donosy lub zawiadamianie policji lub US o
    przestępstwach podatkowych innych (w tym konkurencji) jest jak najbardziej
    OK.

    Prawo powinno być przestrzegane przez WSZYSTKICH! I my WSZYSCY powinniśmy
    dbać, by je przestrzegano. Inaczej uczciwi (a tu zapewne na grupie jest ich
    99% - poza jak widzę użytkownikiem "RoMan Mandziejewicz") będą płacić na
    tych wszystkich "lewusów".

    Gdyby zlikwidować przestępstwo, jakim jest wręczanie łapówki lekarzowi, a
    pieniądze te ludzie przeznaczyli na własne prywatne ubezpieczenia zdrowotne,
    z naszym zdrowiem byłoby dużo lepiej, podobnie jak i ze służbą zdrowia.
    Podobnie tutaj, gdyby każdy uczciwie płacił wszelkie podatki, to ZUS nie
    wynosiłby 750zł, a np. 400zł. A kwota w ZUSie byłaby bez zmian.
    Zaznaczam:uczciwie, to znaczy zgodnie z prawem. Jakie mamy prawo - każdy
    wie. I zawsze można znaleść lukę, która pozwala nam płacić niższe podatki.
    Ale jeśli jest to zgodne z prawem, to jest OK.

    > Czy donos do urzędu skarbowego na nieuczciwą konkurencję jest jakoś
    > premiowany czy muszę się tylko zadowolić satyswakcją że zalegalizują
    > działalność lub zapłacą "zaległe podatki"?

    Premi wg mnie nie dostaniesz, ale będziesz miał satysfakcję, że oczyszczasz
    społeczeństwo z nieuczciwych przedsiebiorców, a właściwie złodziei naszych
    pieniędzy, pijawek. I uważam, że nie będziesz miał się czego wstydzić. No
    chyba że uczciwosci...

    --
    jacenty
    www.goldap.info.pl