  • Data: 2002-02-25 22:33:56
    Temat: Re: do Orki - małe przedsiębiorstwo
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 25 Feb 2002, szekla wrote:
    [...]
    >+ czy oznacza to ze wierzyciel moze zadac odsetek ale nie musi ???

    Dokładnie tak.

    >+ wydawalo mi sie idea byla taka ze wierzyciel czy chce czy nie musi te
    >+ odsetki naliczac tak aby zdyscyplinowac do placenia

    Teoria mówiła że jak wierzyciel wystąpi to dłużnik musi zapłacić...

    >+ a tak ta ustawa chyba nie przyniesie skutkow !?!?!

    ...bo żaden wierzyciel nie podskoczy ;)
    Prawda.
    Są już pomysły żeby to państwo "biło" w "wielkiego"
    (np. zakazem wliczania w koszty).
    Co oczywiście skończy się łupniem dla małych (podobnie
    jak wszystkie przywileje dla kobiet, inwalidów itp.
    - ale kto by tam chciał słuchać prostej logiki... :()

    >+ Wojtek

    Pozdrowienia, Gotfryd