  • Data: 2005-06-15 13:03:52
    Temat: Re: do Gotfryda
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 15 Jun 2005, Robert O wrote:

    >+ Witam,z tego, co wiem, to chyba tzw. nadzór był [...]
    >+ Tu tzw. firmanctwo miejsca nie miało

    Wysoce prawdopodobne.
    Ale wtedy jest pytanie - dlaczego miałby ktoś nie uznać że
    miało miejsce "prowadzenie DG" ?
    IM*H*O - miało miejsce. "Prowadzący" przecież "robić" osobiście
    nie musi...

    >+ No właśnie...Zastanawia mnie jednak fakt, dlaczego ta inspektor dała jej
    >+ wtedy dokumenty wyrejestrowania do podpisu. Gdyby nie to, miałaby dwa lata
    >+ mniej...

    Hm... częściej ten problem jest podnoszony w odniesieniu do porad
    uzyskiwanych w US. Ustnie. W tym przypadku *formalnie* sprawa IMO
    wygląda podobnie: to że "ktoś jej dał do podpisu" o niczym nie przesądza,
    formalnie dokumenty wyrejestrowania składa ubezpieczony i to jego
    sprawa co składa...
    Mniej więcej w tym samym stylu jak to księgowi "dają do podpisu" rachunki
    sporządzone na rzecz zleceniobiorców - "jakby co" owe rachunki to
    "nie ich sprawa" i niech zleceniobiorca sobie pluje w brodę że sam
    nie wypełnił.

    >+ Jak myślisz - lepiej, niech ona sama wyjaśni drugi raz sytuację/ i wystawi
    >+ się na strzał / czy też pozostać przy tym wyrejestrowaniu...

    Nie mam koncepcji :(

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)