    From: "Wiola" <p...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: definicja obrotu
    Date: Thu, 16 Oct 2003 11:56:40 +0200

    Użytkownik "Witek M." <w...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:bmkdcl$krq$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Aha, znalazłem. Nie chce mi się robić tu wywodu nt niedoborów zawinionych
    > niezawinionych, przyczyn ich powstawania, winnych i sposobu ich ustalania
    > itd, itp. Brak gotówki w kasie był uznawany jako strata nadzwyczajna i
    jako
    > taka stanowiła kup. Dodam, że są rónież kup straty np. w śrokach trwałych
    (w
    > części nie pokrytej amortyzacją, która kup była już wcześniej), co
    ukazuje,
    > że Państwo jest po części skłonne do partycypowania w takich stratach.
> [...]
    Witek masz racje po nowelach rachunkowości stratami i zyskami nadzwyczjanymi
    jest już niewiele a kradziez jest traktowana jako nic nadzywczajnego wiec
    bedzie w pozostałych kosztach operacyjnych ale zakwalifikowanie do tej grupy
    nie jest równoznaczne z kup .Ja powiem szczerze mam tez wątpliwość bo niby
    niedobór towaru wyrobu może byc kup a gotówka to już wątpliwe .Kiedys miałam
    taką sytuacje ale dawno i wtedy nie zaliczyłam tego do kup (nie było żadnego
    protokułu policji )A teraz jakoś tego nigdzie nie spotkałam.A tak kombinując
    to tak kasa nie kosztem wiec jaki z tego przychód by był ?
    Wiola