  • Data: 2007-05-11 21:54:47
    Temat: Re: data początkowa amortyzacji
    Od: "PiotrB." <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 11-05-2007 o 20:15:00 Andrew <a...@p...pl> napisał:

    > Mylisz dwa poj?cia. Dat? przyj?cia do uzytkowania z dat? rozpoczecia
    > amortyzacji. ?rodki trwa?e powi?kszaj? koszty ponmiesione przed dniem
    > przyj?cia do u?ytkowania. Samochód u?ywany kupi?e? zarejestrowany i z
    > oc.
    > Wi?c mozesz go u?ywaae - w ko?cu jest kompletny i zdatny do u?ytku. Wi?c
    > przyjmujesz do u?ytkowania z dniem zakupu. Pó 1/4 niejsze wydatki wliczasz w
    > koszty. Amortyzacj? naliczasz od nast?pnego miesi?ca.

    Dzięki za odpowiedź.
    Mam jeszcze jedną wątpliwość.
    Zakupiłem OC i NNW, ale polisa została wystawiona na moje
    imię i nazwisko a nie na dane firmy, bo wg pań z Warty
    tak powinno być (bo dowód rejestracyjny auta wystawiają na osobę
    a nie firmę, więc polisa tak samo). Niby ja i firma to to samo, ale
    nadal mam wątpliwości. Jest tam mój pesel ale nie ma NIPu.
    Czy rzeczywiście tak powinno być i mogę spokojnie wrzucić tę polisę
    w koszty?

    Piotr