    From: witek <w...@i...pl.invalid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: darowizna w II grupie - czy da się obejść podatek?
    Date: Thu, 31 Jan 2013 19:10:26 -0600

    poszukiwacz wrote:
    > Miałem do czynienia z darowizną nieruchomości od wujka na jego brata
    > który dalej darował je swojej córce - i oba przeniesienia były spisane w
    > jednym akcie notarialnym!!! US nawet nie jęknął.

    to idż daj w takim razie na msze za twój US.

    To jak najbardziej daje się zrobić bo wujek swojemu bratu jak
    najbardziej może chcieć darować mieszkanie, a brat może go
    niepotrzebowac i zdecydował się dać to swojej córce.
    I tu podatku nie bedzie. pod jednym warunkie. Wujek nigdy nie chciał dać
    tego mieszkania córce swojego brata. Bo jeśli chciał to podatek się należy.
    Nie wiem czy czaisz różnicę?