  • Data: 2004-01-02 07:17:22
    Temat: Re: dane adresowe na paragonie fiskalnym - czy musza byc?
    Od: "XYZ" <x...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "fart" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bt1sit$r1$1@absinth.dialog.net.pl...

    > a mówiłem, że bede miał szczęście ... :))))
    >

    > http://isip.sejm.gov.pl/PRAWO.nsf?OpenDatabase
    > dziennik ustaw 35 pozycja 293
    > sysssko opisane

    Tak, to znam. Poprzednią wyliczankę naturalnie też :-) Liczę na rady od
    praktyków.
    Wydaje się, że trzeba przyjąć inną siedzibę firmy - czyli płacić za lokal? A
    może US akceptują jakąś formę użyczenia, aby nie płacić czynszu - aby nie
    czynić kłopotu tak użyczającemu jak i biorącego w użyczenie?
    Ze skrytką - no fakt, marniutki pomysł ;-) Ale jeszcze liczę na pomoc :-)

    PS. Też się cieszę, że Maddy dała znać w nowym roku :-) To będzie dobry rok
    :-)

    Kuba