  • Data: 2004-01-20 15:40:33
    Temat: Re: czy są już jakieś organizacje pożytku publicznego ?
    Od: "SpinaBifida" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Tego nie zobaczymy: bo "to" można zobaczyć dopiero o ile
    > zostanie ujawniona cała księgowość takiego stowarzyszenia :]

    nie trzeba ujawniac calej ksiegowosci (zreszta to zadna tajemnica) aby
    zobaczyc jak to funkcjonuje
    moge zainteresowanym udzielac informacji, jak to dziala z obu stron
    czy sa kontrole krzyzowe itp...

    > Poproszę bez urazy - chcę tylko zaprotestować jakoby
    > załatwienie formalności wstępnych cokolwiek "pokazywało" :),
    > bo prasa w 2003 r parę przypadków wyciągnęła na wierzch
    > (w tym "użyteczności" ulubionych przez sądy orzekające
    > nawiązki "na cel") które prezentowały się mało "użytecznie".
    > Nie zdziw się ewentualną nieufnością dookoła...

    nie zdziwi mnie nieufnosc dookola, w koncu sam tez jestem "dookola" i z dozą
    nieufnosci obseruje proby pozyskiwania funduszy na rozne cele
    samo zalatwienie formalnosci oczywiscie nic nie pokaze, pokaza zas wiele
    wplaty i odliczenia u darczyncow

    pozdrawiam
    grzess