  • Data: 2008-12-23 23:23:43
    Temat: Re: czy należy mi się niższy zus?
    Od: Asen <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    A ja powiem, że to nie jest takie oczywiste. 60 miesiecy bez
    działalności uprawniające do małego zusu nabyłeś otwierając
    działalność z kodem 05 70 00, zamknąłeś działalność, upływają ci 24
    miesiące, ale do końca okresu, który zaczął się z otwarciem pierwszej
    działalności masz nadal kod na małym ZUS-ie.

    To tak na pustą głowę, ale wystarczy jeden telefon do zus, z pytaniem
    jaki kod masz zastosować teraz na ZUA.