    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy musze miesc kase fiskalna?
    Date: Mon, 22 Dec 2003 08:03:47 +0100

    On Sun, 21 Dec 2003, Piwek wrote:

    >+ No przeciez wszystkie szczegoly sa w watku .

    Wyciśnięte jak z cytryny. Zamiast napisać że przekroczysz wszystkie
    limity i ta droga odpada - piszesz że "to jest spółka" (z czego nic
    nie wynika :)), powołujesz się "czy wystarczy wpłata klienta na
    konto" - a w innym miejscy piszesz o "wpłatach na książeczkę" - a to
    *może być* drastyczna różnica...

    >+ Nie wiem za bardzo co jeszcze moge dodac????

    Właśnie dlatego bardzo trudno odpowiedzieć !
    Sprawdź, że niedawno był wątek w którym np. ktoś przedstawiał stanowisko
    że "jedna wpłata przekazem wyłączy zwolnienie z tytułu 'przyjmowania
    przelewem'" - z czym się nie zgodziłem (i na razie nikt mnie nie
    obtentegował) bo jest kolejny wyjątek, ale objęty warunkiem "70%
    dochodu" !
    Przedstawiasz różne informacje, a ja np. nie wiem jak które
    zinterpretować. Moim zdaniem - jeśli zapewnisz sobie 70% wpływów
    "przez konto" to kasy nie potrzebujesz. Ale MOIM ZDANIEM.
    A czy "z tytułu" :) prowadzenia ISP łapiesz się pod "działalność
    telekomunikacyjną" tego ci np. ja nie powiem, bo nie wiem, a tak
    wygląda że masz pretensje iż nikt nie wie :)
    Info "z internetu" może ci się przydać do szukania właściwej
    drogi (prawda, że w tym zakresie *możesz* czasem dostać dane
    których ani US ani pierwszy z brzegu doradzca akurat ci nie
    poda), ale *zapewnienia* że z tego tytułu nie wtopisz nie uzyskasz
    (w odróżnieniu od jakiegoś tam stopnia pewności przy odpowiedzi
    pisemnej US i skorzystania z biura...).

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)