  • Data: 2008-12-10 15:00:27
    Temat: Re: czy można tak prowadzić księgi ?
    Od: Arjos <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    a...@g...com pisze:
    (...)

    > Ostroznie powiedzialbym, ze owszem, mozna. Ale nie dlatego, ze akurat
    > sie znam w tym zakresie na podatkach, ale zdarzylo mi sie wdrazac
    > zintegrowany system, do ktorego niektore dane (sprzedaz w oddzialach
    > detalicznych) przychodzily interfejsami z innego programu (wlasnie
    > offlinowego z codziennym transferem) i byly ksiegowane agregatem raz
    > dziennie w stopniu szczegolowosci pozwalajacym na identyfikacje po
    > oddziale i po stawce VAT. Takie cos dziala juz od bardzo dawna i nikt
    > sie nie czepil, wiec jest spora szansa, ze mozna. Ale najlepiej i tak
    > dopytac w lokalnym US.

> [...]

    Problem w tym że US-om nie ufam w zakresie wiedzy o rachunkowości
    (już parę razy wciskałem niezły kit kontrolerom aby uzasadnić
    księgowania niektórych operacji, widać było że mieli mętne pojęcie
    w temacie). Za to biegli których znam na ogół są niezmiernie
    zachowawczy i nie odbiegną ani na jotę od tego co znają.
    argument - bo tak się nie robi. I to "się" zamyka argumentację .