  • Data: 2004-01-14 01:02:17
    Temat: Re: czy można składac dwa pit 5
    Od: "majura" <n...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Zauważyłaś że on pyta o przychody z majątku *odrębnego* ?
    > Bo ja nie wiem czy tak się da...

    Nie jestem prawnikiem, więc nie będę się upierał, ale jak mi się wydaje w
    przypadku braku zadeklarowania odrębności majątkowej - dla celów podatku
    dochodowego taki dochód wydaje się być traktowany jako dochód ze wspólnego
    majątku. Co innego przy rozwodzie (czego nie życzę) - wówczas majątek ten
    wyłączony jest z podziału majątku.

    ...ale jak wspomniałem - prawnikiem nie jestem

    > pozdrowienia, Gotfryd

    Pozdrawiam również