eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy moge wpisac w koszty caly koszt wynajmu mieszkania? › Re: czy moge wpisac w koszty caly koszt wynajmu mieszkania?
  • Data: 2007-06-04 15:53:21
    Temat: Re: czy moge wpisac w koszty caly koszt wynajmu mieszkania?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 4 Jun 2007, Rafal T. wrote:

    > nie chodziło mi zaplate pracownikowi (koledze:)

    Ale mi chodziło o to, że w takim układzie jest przynajmniej prosto :)
    "Udzielenie za darmo" mamy w przepisach tak pokomplikowane, że chyba
    ustawodawca założył iż "i tak wszyscy będą na lewo" :> (...i będzie
    hak na jednego z drugim...)

    > Chodzi mi tylko o to czy
    > takie mieszkanie moge wpisać w koszty czy nie. Dostalem sprzeczne informacje
    > na ten temat.

    A do rozporządzenia zajrzałeś?
    *CZĘŚĆ* *wykorzystywana na cele DG*.

    > Czyli nawet gdybym tam nie mieszkal - to tez nie moge tego w koszty wpuścic w
    > calosci?

    Odpowiedź IMHO nie jest prosta.
    O ile wiem, USy swojego czasu nawet brały na muszkę firmy z tego powodu,
    twierdząc że przebywanie o charakterze mieszkalnym nie stanowi nijak
    KUP.
    Trzeba by bronić tezy że "tu się tylko pracuje, śpię..." hm... gdzie? ;)
    Ale przyznam że ostatnio jakoś wieści na temat czepiania się lub nie
    USów nie widziałem.

    pzdr, Gotfryd