eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiczy moge cos odliczyc nie majac aktu notarialnego na mieszkanie...???????? › Re: czy moge cos odliczyc nie majac aktu notarialnego na mieszkanie...????????
  • Data: 2005-12-03 14:41:30
    Temat: Re: czy moge cos odliczyc nie majac aktu notarialnego na mieszkanie...????????
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    swiety wrote:
    > aktualnie oczekuje na wybudowanie mieszkania... termin 12.1006
    > mam kredyt hipoteczny i juz tam cos splacam ....
    > czyw 2005 roku od podatku moge odliczyc jakies odesteki ..??

    jeśli dalej w ustawie jest napisane "poniósł wydatki..." to możesz.
    liczy się byś miał fakturę a nie żebys był właścicielem.

    > czy jak zakupie w 2005 roku jakies materialy budowlane na wykonczenie
    > mieszkania moge cos odliczyc .(VAT).????

    nie.
    tu już w ustawie jest wyraźnie napisane: posiad tytuł prawny do lokalu,
    a ty takowego nie posiadasz

    > mieszkania jeszcze nie ma ale zakupic chyba cos moge prosze o podpowiedz
    > albo gdzie moge o tym poczytac
    > dziekuje
    no właśnie US interpretuje to inaczej.
    Że zakupy możesz robić jak już masz mieszkanie, a nie jak będziesz
    wiedział, że będziesz miał.
    Cchesz być pierwszym, który tą intrpretację US zmieni?