    From: humanista <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: czy ktoś tu wie jak wypełnić PIT-36 ?
    Date: Sun, 11 Jan 2004 14:25:46 +0100

    Gotfryd Smolik news wrote:

    > Wrrr... koszty czego ?
    > Z poza tym (niezależnie "czego") - oczywiście nie :)
    > Strata musi ci wyjść z dochodu *danego rodzaju*, i jeśli dany
    > rodzaj dochodu (np. z DG) dopuszcza rozliczanie straty - to
    > będziesz ją stoponiowo rozliczać.
    >
    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)
    1)no bo jak wpiszę wszystkie koszta z działalności gospodarczej (jest
    strata)
    to po podsumowaniu one się odejmą od przychodów z mojego drugiego źródła
    (pensja) i wyjdzie dużo niższy podatek do zapłacenia,
    2)a drugi raz mogę w kolejnych latach rozliczyć do 50% tej straty ?
    wtedy strata odliczy się od kwoty do opodatkowania po raz drugi tak
    ?(pierwszy raz był w pierwszym punkcie )