  • Data: 2004-02-06 13:13:06
    Temat: Re: czy dobrze mysle - do praktów PDOP
    Od: "D.A." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > O ile dosc uwazni przeczytalem to mam nastepujace wnioski:
    >
    > VAT za 12/2003 - sprzedaz "zaliczkowa" wg. wystawionych faktur
    > wystawionych do towarow wydanych odbiorcom. Netto z faktur "zaliczkowych"
    > przychodow przyszlych okresow laduje na przychodach.
    >
    > W tym przypadku rachunkowo i podatkowo-dochodowo powinno byc taksamo.

    Jeszcze uzupelniajac: oczywiscie koszty wydanych wyrobow odpowiednio do
    faktur. Koszty produkcji rozliczane na wyroby gotowe dopiero wtedy beda kup.
    Koszty produkcji nie przypisane do poszczegolnych wyrobow (nie pamietam jak
    to sie teraz w uor nazywa) wpadaja w kup okresu, w ktorym poniesione
    zostaly.

    Darek