  • Data: 2005-01-15 18:20:50
    Temat: Re: czy PIT 11 musi zawsze grać z PIT 37
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    PawełJ wrote:

    > Czyli wg Ciebie, jeżeli firma płaci w jednym miesiącu wypłatę dwa razy to
    > można rozliczyć podwójne koszty i podówjną ulgę?

    Koszty przysługują za przepracowany miesiąc i nieważne ile firma w tym
    miesiącu ci wypłaciła.
    Jaka jest różnica między dwoma pensjami wypłaconymi w danym miesiącu, a
    jedną pensją w podwójnej wysokości? Ja nie widzę żadnej. To za co ci te
    pieniądze firma płaci to jest wewnętrzna sprawa ciebie i firmy.

    Weź inny przypadek.
    1a ) pracowałeś cały rok, ale dostałeś jedną wypłatę tylko w grudniu za
    całe 12 miesięcy. Jakie koszty? takie jak za cały rok.

    1b) w styczniu dostałeś wypłatę za cały rok, a potem cię zwolnili i nie
    kazali oddawać. Koszty należą ci się tylko za jeden miesięc bo tylko
    jeden miesiąc pracowałeś.