  • Data: 2002-10-15 21:06:34
    Temat: Re: czekam na nadplate...
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Osobnik posiadający mail'a b...@p...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Witam serdecznie grupowiczow ;-)
    > Mam pytanko, ktore zapewne przewijalo sie na grupie
    > ale podczas innej pory roku :)))
    > Czekam i czekam na pieniazki
    > (nadplate z PIT'u rocznego - tego skladanego do kwietnia)
    > dzwonilam juz dwa razy do urzedu.......ech
    >
    > czy jest jakis czas - do ktorego musza wyplacic kase?
    > bo potem naliczaja odsetki ale o tym to wiem, jednak pieniadz jest
    > potrzebny.

    3 miesiące od złożenia zeznania - jeżeli dzwoniłaś to jak się tłumaczyli???
    Masz potwierdzenie że złożyłaś?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!