  • Data: 2009-05-29 20:18:23
    Temat: Re: cud podatkowy?
    Od: Kolega Prezesa <k...@p...pis.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cef pisze:

    > Nie wierz w żadne faktury.
    > Na boku korekta, albo osobny upust, albo
    > w odwrotną strone jakaś usluga.
    > Może to przekręt, a może producent ma lepszy kontakt z nimi...
    > Nie ufaj nikomu w biznesie.
    > Nikomu.
    Nie chcę Cię zanudzać szczegółami ale nie jest to takie proste. Ja też
    nie mam już 18 lat i wytarłem już parę klawiatur. Fakty są takie że
    podlegający skomplikowanej certyfikacji produkt, numerowany każdy
    egzemplarz i do tego regularna obsługa serwisowa (dodam że podana przeze
    mnie cena 100euro była uproszczeniem). To wszystko wymagało stworzenia
    pewnej struktury, która teraz nie działa bo trafia do nas lewy towar z
    innego obszaru celnego. Większy problem ma producent, bo musi pokrywać
    koszty serwisowe, które powinien ponosić dealer. W mojej branży jest to
    znana marka i sytuacja zrobiła się nieciekawa, szczerze mówiąc mniej dla
    mnie a bardziej dla producenta, więc w dawanie komuś rabatów bokiem i
    wspaniałomyślne płacenie potem mi za serwis nie wierze.
    KP