  • Data: 2009-05-31 10:14:42
    Temat: Re: cud podatkowy?
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Kolega Prezesa wrote:

    > Nie chcę Cię zanudzać szczegółami ale nie jest to takie proste. Ja też
    > nie mam już 18 lat i wytarłem już parę klawiatur. Fakty są takie że
    > podlegający skomplikowanej certyfikacji produkt, numerowany każdy
    > egzemplarz i do tego regularna obsługa serwisowa (dodam że podana
    > przeze mnie cena 100euro była uproszczeniem). To wszystko wymagało
    > stworzenia pewnej struktury, która teraz nie działa bo trafia do nas
    > lewy towar z innego obszaru celnego. Większy problem ma producent, bo
    > musi pokrywać koszty serwisowe, które powinien ponosić dealer. W
> [...]

    no to niech producent powie facetowi z Ukrainy ze kończy z nim współpracę i
    problem sie rozwiążę.

    widać producentowi to jednak zwisa, wbrew temu co ty twierdzisz.

    i pewnie sie opłaca, bo pewnikiem tamten sprzedaje więcej od ciebie bo
    sprzedaje taniej, a producent ma wyższy zysk, bo jemy sprzedaje drożej.

    temat jest prosty zarobiłeś już ile sie dało skończył sie twój monopol czas
    na zwykłe warunki.