  • Data: 2002-08-07 11:43:49
    Temat: Re: co zrobic?? ZUS
    Od: "Michał M." <m...@b...pop.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Charon" <charon{spam}@o2.pl> napisał w wiadomości
    news:aiquup$3g6$1@news2.tpi.pl...
    > Witam
    >

    > Pracuje (tu mi opłacają cały ZUS) a do tego od jakiegoś czasu mam
    > zarejestrowaną działalność gospodarczą.
    >
    > wszystkich papierów okazało się ze składka na zdrowotne nie była opłacana
    > przez długi okres 2lata!!!

    ZUS będzie próbowal egzekwować należności. Ostatnio miałem przypadek, że po
    zgłoszeniu pracownika po 2 miesiącach przyszło pismo , iż kiedyś tam
    prowadził DG i ma zaległości w składkach ( tylko nie pamiętam których) i nie
    pamiętam jak było to formalnie rozwiązane, ale trzeba było mu z wypłaty
    potrącać. Nawet sie zdziwiłem , że ZUS go tak szybko odnalazł.

    Pozdrawiam Michał