    From: "ZWAN" <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: co z tytułem własności w uldze remontowej
    Date: Sat, 6 Apr 2002 09:28:45 +0200

    Użytkownik "promyczek" <p...@p...com> napisał w wiadomości
    news:a8k9mk$25g8$1@news2.ipartners.pl...
    ciach

    Słuchałem kiedyś audycji radiowej w której to słuchacze dzwonili z pytaniami
    do prawnika w sprawach podatkowych. Był też telefon w dokładnie takiej
    sprawie (może to TY? :-))
    Tak czy inaczej odpowiedz prawnika była zdecydowana że TAK
    Każda osoba może ponieść wydatek odliczony potem na podstawie ulgi
    remontowej nawet jeśli ten wydatek nie dotyczył jej mieszkania. Prawnik
    zapędził się w swoim przykładzie nawet daej i powiedział że możesz
    wyrermontować mieszkanie sąsiadowi i też odpisać sobie tą ulge. Pamietaj
    tylko że ulga jest tylko jedna i lepiej remontować swoje mieszkanie niż
    cudze :-)
    Czyli reasumując możesz odliczyć sobie poniesione wydatki w ramach remontu
    mieszkania jako ulga mimo ze to mieszkanie nie jest twoją własnościa.

    --
    Dariusz Żwan
    http://www.zwan.com.pl