  • Data: 2006-03-09 05:29:41
    Temat: Re: co wtedy? PIT 8B otrzymany po 28.02.2006?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Katri napisał(a):
    [ciach]

    > generalnie jest masa takich firm m.in. pośredniaki, agencje promocji
    > gdzie ludzie zarabiają za 1 zlecenie np za 1 dzień promocji 50zł netto
    > i PITu nie otrzymują a potrącają im na podatek
    > to nie są duże kwoty, ale patrząc na to, że niech w całej Polsce
    > będzie ileś tysięcy młodych osób, którzy się nie upomną o PIT?
    > i co wtedy ? ktoś bierze kasę na lewo, zamiast zapłacić do urzedu
    >
    > to mnie irytuje najbardziej z tego wszystkiego..
    > wykorzystywanie naiwności młodych ludzi

    Myślę że tu nie ma żadnego wykorzystywania. Wykorzystywanie by było
    jakby Tobie nie zapłacili. Ale skoro Tobie zapłacili, i wystawili koniec
    końców PIT8b, to na 99% zaliczkę odprowadzili i uwzględnili to w PIT4,
    tyle że mają pewnie bałagan w papierach.

    Poza tym na jakiej podstawie wypłacili ci kasę?.

    p. m.