  • Data: 2006-03-09 14:28:07
    Temat: Re: co wtedy? PIT 8B otrzymany po 28.02.2006?
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Katri napisał(a):
    > czekałam na umowę
    >
    > przysłali mi umowę in blanco
    > przy umowie był rachunek
    > ale jak oni nie chcieli wypełnić umowy
    > bez mojego podpisu, a ja in blanco
    > nic wypisywać nie będę, więc
    > rachunku też nie wystawiłam
    > bo jak nie było umowy to do czego ten rachunek ?
    >
    > straszny bałagan mieli w tych papierach
    > ciekawe jak ich księgowa się tym odnajduje
    > jak takie numery robią
    >
    > w rezultacie mojej walki o PIT - dostałam go
    > spóźniony, ale mogę się w końcy rozliczyć
    > ufff.....

    No rachunek zazwyczaj jest po to, żeby zamawiający zapłacił wykonawcy.
    To taki przyjęty sposób powiedzenia drugiej osobie "należy mi się tyle i
    tyle, proszę o zapłatę", przy daniu im jednocześnie możliwości wrzucenia
    sobie tego w koszty.

    Skoro ty nie wysłałaś im rachunku, a oni tobie mimo wszystko zapłacili,
    to wg. mnie zachowali się uczciwiej niż musieli. Wobec tego chęć
    robienia im smrodu jest tutaj troche niestosowna.

    p. m.