  • Data: 2005-06-18 12:12:28
    Temat: Re: co nakazuje placic ZUS?
    Od: Bucz <R...@t...pbz-ROT13> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik W.R. napisał:

    > To jest dozwolone przecież.

    tak, ale przy warunku ze nadal ubezpieczasz sie w ZUS-ie

    > Ja bym chciał się zrzec VAT-u i reszty.

    ja tez! na prostej zasadzie... ja nic od nich nie chce.... a oni ode mnie

    > W Polsce można pracować tylko dobrowolnie. Praca przymusowa jest
    > zakazana.

    nie mowie o pracy dobrowolnym, a o dobrowolnym ubezpieczeniu

    > Możliwe, choć nie pewne.

    bardziej pewne niz to co moze zagwarantowac mi panstwo za 30 lat
    np. tak jak teraz renta/emerutura - 700zl - smieszne pieniadze, starszym
    wystarczy na rachunki + jedzienie ... a za co tu zyc - rozerwac sie...
    wyjechac na wycieczke... pracowal biedak 30lat i maja go "w dupie"

    --
    Bucz
    "Nie ma rzeczy niemozliwych, wszystko to tylko kwestia czasu"